טופ גלאס - מערכות זכוכית מתקפלות

חברת טופ-גלאס מתמחה בייצור, יבוא, שיווק והתקנה של מערכות זכוכית מתקדמות עבור סגירת מרפסות, זכוכיות הזזה מתקפלות חללים ומעברים ללקוחות פרטיים או עסקיים. חלק מהמוצרים שלנו מיוצרים במפעלים שלנו מעבר לים, וחלקם אנו מיבאים לארץ מחברות מובילות בעולם. החברה מחזיקה צוות מתקינים מקצועי עם ניסיון של מעל 10 שנים בתחום ההתקנות של מוצרי זכוכית ואלומיניום. מוצרי החברה עומדים בתקנים בין לאומיים ועמידים ומותאמים למזג האוויר הישראלי.

מערכות זכוכית מתקדמות לסגירת מרפסת

מערכת זכוכיות נאספות המיועדת לסגירת מרפסת, בעלת מראה אלגנטי, נוחה לשימוש ובעלת יכולת עמידות ובטיחות הנדרשת להתקנה בקומות גבוהות עם עמידות לרוחות וכל מזג אוויר קיצוני וזאת בזכות פטנט סגירה יחודי, אטמי פלסטיק שקופים או אטמי אלומיניום לבחירה.

מערכת זכוכיות נאספות המיועדת לסגירת מרפסת, בעלת מראה אלגנטי, נוחה לשימוש ועמידות גבוהה לאורך שנים. הזכוכיות נאספות לצידי המרפסת ונאטמות ע"י אטמים שקופים או מגנט (פטנט יחודי) . המערכת מתאימה לכל סוג של מרפסת מקורה (בכל צורה)

מערכות זכוכית למעברים ולפרגולות של טופ גלאס

מערכת זכוכיות הזזה מתקפלות ונאספות מהתקרה עד לרצפה, בעלת פרופיל אלומיניום תחתון נמוך (ללא פרופילי אלומיניום אנכיים) המאפשרת חציצה שקופה בין חללים.
מתאים לכל צורה של חלל ועד גובה תקרה 2.8 מ'. 

מערכת חשמלית המיועדת לסגירת פרגולות, חללים פתוחים, מסעדות ובתי קפה הזכוכית נפתחת או נסגרת מעלה או מטה, באמצעות מנוע חשמלי Somfy המתופעל על ידי שלט. במצב פתוח היא משמשת כמעקה ובמצב סגור הופכת לקיר זכוכית. 

מערכת זכוכיות הזזה מתקפלות ונאספות מהתקרה עד לרצפה, בעלת פרופיל תחתון שקוע או ללא פרופיל תחתון בכלל (תלייה). המאפשרת חציצה שקופה בין חללים. מתאים לסגירת פתחים ישרים בלבד. גובה עד 3.5 מ'.

מערכת זכוכיות הזזה חדשנית הנעה על מסילות אלומיניום המאפשרת פתיחה וסגירה של החלל. לרשתינו מגוון של מערכות הזזה המתאימות לחללים שונים. 
התאמה אישית לכל צורך. 

לקוחות ממליצים
[brb_collection id="1289"]

שאלות תשובות בנושא זכוכיות הזזה מתקפלות

חברת טופ גלאס מציעה 4 דגמים של זכוכיות מתקפלות נאספות:

זכוכית מחוסמת 8 מ"מ 

זכוכית מחוסמת 10 מ"מ 

זכוכית טריפלקס מחוסמת 8 מ"מ 

זכוכית טריפלקס מחוסמת 10 מ"מ 

אנו מעניקים עד 10 שנות אחריות על מוצרי החברה לרבות מערכות זכוכיות מתקפלות לסגירת מרפסת, וזכוכיות הזזה.

בהחלט כן, ניתן להזמין זכוכית בצבעים שונים. המשמשת לסגירת מרפסת או וטרינה נפתחת לבית או לעסק.

זמן ההספקה של כל מערכות הזכוכית שלנו הוא עד 45 ימים.

Call Now Button